Idealny pomysł na prezent? Kawa z logo firmy!
Wiele firm praktykuje wysyłanie swoim stałym kontrahentom najróżniejszych upominków – z różnych okazji. Najczęściej są to upominki, które są wysyłane przy okazji świąt, ale też np. z okazji urodzin danej firmy czy w ramach podziękowania za długoletnią współpracę. Co jednak najlepiej umieścić w takich paczkach z upominkami? Najlepiej, jeśli upominkiem jest coś uniwersalnego – co przypadnie do gustu każdemu, bez względu na upodobania. Bardzo dużą popularnością, jeśli chodzi o upominki wysyłane przez firmy cieszy się kawa z logo firmy. Kawę lubi bowiem bardzo wiele osób i w wielu przypadkach, stanowi ona podstawowe wyposażenie aneksów kuchennych w biurach. Na co jednak zwrócić uwagę, kiedy wybieramy kawę na upominek? jak ją zapakować? Na te i wiele innych pytań związanych z wysyłaniem personalizowanych prezentów, odpowiedzi znajdziecie w naszym poniższym artykule.
Jak zapakować prezent dla stałego klienta?
Podstawą atrakcyjności upominku jest nie tylko jego zawartość, ale też i to, w jaki sposób zostanie on zapakowany. Kawa – jeśli to ją właśnie wybieramy na upominek – powinna być zapakowana w estetyczne pudełko lub torebkę. Dobrze dołączyć do takiej paczki wstążeczki czy list z podziękowaniami – koniecznie na papierze firmowym. Za sukces upominku, który wysyłany jest przez firmę do kontrahentów odpowiada bowiem nie tylko sama w sobie zawartość takiego prezentu, ale też i jego wygląd. Zasada w tym przypadku jest jedna – im bardziej estetycznie, tym lepiej.
Jakość kawy ma znaczenie
Nie można też pominąć kwestii wyboru kawy. Zwracajmy zatem uwagę na jakość. Wybierzmy taką kawę, która przede wszystkim będzie bardzo aromatyczna. Najlepiej, jeśli będzie to kawa ziarnista, która doskonale sprawdzi się w biurach, w których znajduje się ekspres do kawy. Warto też dołączyć do kawy coś słodkiego – mogą to być ciastka, wafelki lub po prostu małe, czekoladowe cukierki. Tak skomponowany upominek, z pewnością ucieszy niejednego klienta, ale też odegra bardzo dużą rolę, jeśli chodzi o budowanie wizerunku firmy.